وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردو تیم‌های پارا گفت: امیدواریم که شما تمام توان خود را در این مسابقات به کار ببرید و شایستگی‌های زن ایرانی را به نمایش بگذارید. اگر مدالی هم کسب شد که نور علی نور است. موفقیت همه ورزشکاران پارا خواسته و آرزویی قلبی ماست.

وزیر ورزش و جوانان: موفقیت ورزشکاران پارا خواسته و آرزویی قلبی ماست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردو تیم‌های پارا پیش از اعزام به مسابقات هانگژو اظهار داشت: رشته پاراوزنه برداری از رشته های مدال آور ماست که باید توجه ویژه‌ای به آن شود. هدف از حضور ما عرض خدا قوت و خسته نباشید به شما و کادرفنی است. ما به خوبی آگاهیم که چه سختی‌های را پشت سرگذاشته‌اید و در چه شرایطی قرار دارید.
وی در خصوص پاداش های ورزشکاران پارا اذعان داشت: وظیفه ما حمایت و فراهم کردن شرایط برای ورزشکاران پارا است و وظیفه شما تمرکز روی مسائل فنی و نتیجه گیری است. مطمئن باشید در وزارتخانه پیگیر حق شما هستیم و هیچ کوتاهی در این زمینه نخواهد شد.

وزیر ورزش افزود: برخی مسائل نیز مربوط به کمیته ملی المپیک است که با تعامل و گفتگو می‌توان آنها را حل کرد. هر چند من می‌دانم شما به دنبال پاداش و مسائلی از این قبیل نیستید و به دنبال افتخارآفرینی و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران هستید. هر چند در پارا هدف اصلی ما کسب مدال نیست و ما به دنبال آن هستیم تا شما به عنوان سفیر شایسته ایران در این مسابقات باشید.
هاشمی عنوان کرد: در جلسه‌ای که با رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری داشتیم تاکید رئیس جمهور بر روی تامین نیازهای ورزشکاران پارا علی ‌الخصوص در بخش ایجاد شغل و پاداش‌هاست که انشالله این موضوع هر چه زودتر محقق شود .

وی افزود : من خوشحال هستم در جمع ورزشکاران پارا حضور دارم. ما برای نخستین بار در رقابت های پاراآسیایی شاهد حضور بانوان وزنه بردار ایرانی در این رقابت‌ها هستیم. همین که این بانوان برای نخستین بار به این مسابقات اعزام می‌شوند نشان می‌دهد نگاه وزارتخانه و کمیته پارالمپیک نگاه حمایتی است و انتظار داریم تا شما هم جواب اعتماد ما را بدهید. جواب اعتماد دادن ما کسب مدال نیست. ما امیدواریم که شما تمام توان خود را در این مسابقات به کار ببرید و شایستگی‌های زن ایرانی را به نمایش بگذارید. اگر مدالی هم کسب شد که نور علی نور است. موفقیت همه ورزشکاران پارا خواسته و آرزویی قلبی ماست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.